Hej, er ved at bygge nyt og når man ser på mange nybyggede huse, ser det ud som om man har overset det med passende placering af skraldespanden. "Før" i tiden havde man jo et metal skab i garagen (se billede). Det er jo egentlig ret godt i stedet for den grønne skraldespand ved fortovskanten.
Hvordan har I løst dette?
DD
DD
Ingen, der har skraldespanden på et godt sted og er tilfreds med det?!
Ikke endnu, men om nogle uger har jeg en mini carport til den, hvis alt går som det er tænkt.
Yderst enkel konstruktion. Støbt plade på maks 1x1 meter. Stolpesko, 45x45 regelværk og stående panel op til tønnehøjde. Intet tag. Tanken er bare, at den skal blive stående, hvis det blæser, når den er tom. I dag står den ude.
Yderst enkel konstruktion. Støbt plade på maks 1x1 meter. Stolpesko, 45x45 regelværk og stående panel op til tønnehøjde. Intet tag. Tanken er bare, at den skal blive stående, hvis det blæser, når den er tom. I dag står den ude.
Tak mats_o.
Er der nogen, der har bygget garage og bygget den ind som på billedet på et nybyggeri, eller hvordan løser man det nu om dage, hvis man ikke vil have den synlig i carporten eller ved fortovet?
DD
Er der nogen, der har bygget garage og bygget den ind som på billedet på et nybyggeri, eller hvordan løser man det nu om dage, hvis man ikke vil have den synlig i carporten eller ved fortovet?
DD
Det du skal tænke på, hvis du virkelig bygger den ind et stykke oppe fra gaden, er at du selv skal huske at tage den frem, inden skraldebilen kommer, ellers bliver den ikke tømt. Medmindre du har meget venlige skraldemænd i dit område.
# bror
# bror
Låner tråden lidt. Udover skraldespanden så har man jo en masse andet også. Er der nogen, der har en god løsning for returbøtter, papir og glas-sortering ved eller i jeres hus? Det ville også være interessant at se.
Jeg planlægger at bygge et lille skur ved vejen. Planen er at have en lille dør til affaldsspanden, og en lidt større til cykler og bilgrejer såsom højtryksrenseren, vinterdæk, garage donkraften osv. Planen er, at skuret skal være ca. 2x3 m i kortenden af min parkeringsplads (på grund af kuperet grund har jeg ingen mulighed for garage, men har kun en "plads" til bilen).
Når det gælder returglas mm har vi en stor "kiste" med plastkasser på verandaen. God at sidde på, og når det skal tømmes, fx aviser eller glas, tager jeg hele plastkassen med i bilen.
Når det gælder returglas mm har vi en stor "kiste" med plastkasser på verandaen. God at sidde på, og når det skal tømmes, fx aviser eller glas, tager jeg hele plastkassen med i bilen.
Klik her for at svare