Lige nu sidder der malet vævtapet på pudset, som jeg anser for at være alt for tæt (det er let blevet sort nogle steder), så jeg vil fjerne det. Problemet er, at pudset under tapetet er meget "mjølet", og den første maling, før vægtapetet blev opsat, følger med, når jeg fjerner vægtapetet. Dette gør, at væggen bliver som et kort med pletter, hvor maling løsner sig fra pudset! Jeg havde oprindeligt tænkt at halvflise, men ved ikke om pudset kan bære fliserne? Kan jeg behandle pudset, eller skal jeg sætte vægplader af en slags op? Jeg vil ikke lave regler og roderi, for hver eneste mm2 er værdifuld i den lille garage! Taknemmelig for tips! Mvh Pelle