Hej!
Skal jeg beklæde indersiden af min garage med gips.
Jeg har allerede nu beklædt det med OSB-plader.
Bag OSB-pladerne har jeg en dampspærre, så alle skruer der holder OSB'en på plads sidder jo i stolperne, så de ikke skal perforere plasten.
Mit spørgsmål nu er, om gipsen også skal fastgøres i stolperne med lidt længere skruer, eller skal jeg bruge rigtig korte gipsskruer og strøsle på dvs. fastgøre i OSB'en.
Tykkelsen er vel ca. OSB+gips 12mm+11mm= 23mm.
(Ser dog, at den korteste gipsskrue lader til at være 30mm, så måske falder denne idé alligevel)
http://www.byggmax.com/se-sv/Prod/PID-24303.aspx
Hvordan som helst, yderst taknemmelig for tips om, hvordan I ville fastgøre gipspladerne!
Mvh
Fredrik