Vi skal pudse indervæggene med gipsmørtel og leder efter en passende blander at købe.

Vi har ikke mulighed for at klare hele huset i et stræk, så tanken er at tage et rum ad gangen, når vi har tid.

Det er for store områder til at bruge spandepisker, og hvad jeg har forstået, skal man være mindst 3 personer, hvis man skal leje en sprøjte, så det fungerer heller ikke.

Har nogen et forslag til en passende blander?
Den behøver ikke holde til mere end ét hus, men skal selvfølgelig ikke svigte.

Jeg mener at have læst et sted, at fritfaldsblandere/tombola ikke er egnede til gipsmørtel, men det er måske ikke rigtigt.

Den billigste tvangsblander, jeg har fundet, er "Automix 1801". Findes fx her:
https://www.p-lindberg.se/skog-och-...askiner/detaljer/tvaangsblandare-automix-1801

Ved ikke om den kunne fungere.

Eftersom overfladen bliver synlig, og vi vil efterspartle så lidt som muligt, antager jeg, at løsninger med spande kan være en fordel, så man slipper for gamle indtørrede stykker fra blanderen. Desuden kan man let skylle spandene udenfor uden at skulle tage hele maskinen ud.

Vi kunne selvfølgelig købe en mere professionel maskine som Soroto, Baron, Atika eller lignende, men det forudsætter, at vi kan sælge den, når vi er færdige. Den skal desuden stå udenfor for at kunne gøres rent efter hver blanding, fordi jeg antager, at vi ikke når at køre en omgang mere, inden det er tørret fast i maskinen.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.