Det er vel bare at bygge en ramme og sætte på en gipsplade, som males eller tapetseres som resten af væggen? Du kan for eksempel montere dem med rampamuffe i stommen og så have pæne skruehoveder i lemmen. Samlingen kan man sætte en lille dæklist over, hvis det er svært at få en pæn afslutning, som males i samme farve som soklerne eller en af farverne i tapetet/samme som væggen, hvis det er malet. Hvis væggen ikke er så høj, kunne man lave lemmen hele vejen fra gulv til skæringspunktet til skråvæggen. Så kan den være lettere at kamuflere.