En metalforstærkning fastgjort til en træbjælke ved jorden med to bolte, omgivet af græs.
Er der nogen, der ved, hvor man kan få fat i sådanne forstærkninger?
 
Søg på plintjärn
 
  • Synes
Claes Sörmland og 1 anden
  • Laddar…
Matti_75 Matti_75 sagde:
Søg på plintjern
Ts efterspørger svar på forstærkningen. Søg på armeringsjern.:rofl:

Undskyld. Jeg kunne ikke lade være
 
Krille-72 Krille-72 sagde:
Ts efterspørger svar på forstærkningen. Søg på armeringsjern.:rofl:

Undskyld. Jeg kunne ikke lade være
Armeringsjern og pladejern sammen
 
C Claes1969 sagde:
Armeringsjern og fladjern sammen
Præcis. Det plejer ikke at være en almindelig løsning, at de er gift. Men alle måder er gode bortset fra de dårlige.
 
  • Synes
Claes1969
  • Laddar…
prototypen prototypen sagde:
Plintjernene på billedet, sådan plejer det at se ud, når man laver jernene selv.
Køber man dem færdige, så ser de sådan ud
[link]

Protte
Træpæl med metalbeslag monteret i beton, omgiven af græs. Sprække i betonen ses under beslag.
Vil forstærke disse ved at bore i betonen. Og bruge fæstemasse i hullet. Så er det godt med rundt armeringsjern.
 
så er det bare at tage frem svejseapparatet og svejse en fladjern sammen med et armeringsjern.
Men den beton ser revnet ud.

Protte
 
prototypen prototypen sagde:
då är det bara att ta fram svetsen och bränna ihop ett plattjärn med ett armeringsjärn.
Men den betongen ser sprucken ut.

Protte
Jeg ved, men jeg har 15 steder til
 
C Claes1969 sagde:
[billede]
Vil forstærke disse ved at bore i betonen. Og køre fastmasse i hullet. Så er det godt med rundt armeringsjern
:surprised: Det der billede viser, at det bliver vanskeligt at bore i betonen...
 
Krille-72 Krille-72 sagde:
:surprised: Den där bilden visar att det blir vanskeligt at bore i betonen...
Har 15 til at bore i. Kan nok bore enten til højre eller venstre også. Ankermassa kan nok gjøre underværker også.
 
Hvad er det, der skal forstærkes? Er de eksisterende stolpesko for spinkle, eller sidder de ikke ordentligt fast i betonen? Hvis det er det sidstnævnte, så hjælper det nok ikke med lidt ankermasse, men stolpefundamenterne skal laves om.
 
J
C Claes1969 sagde:
Har 15 til at bore i. Kan nok bore enten til højre eller venstre også. Ankermasse kan nok gøre underværker også
Tror det bliver svært at få til et lodret borehul. Får du mindste vinkel udad, så vil armeringsjernet pege udad med glap som følge.
 
useless useless sagde:
Vad är det som ska förstärkas? Är befintliga stolpskor för klena eller sitter dom inte fast i betongen? Om det är det senare så hjälper nog inte lite ankarmassa, utan plintarna måste göras om.[/QUOTE
Det sitter en sån stolpsko på var sida om stolpen. Stormen som var förra våren gjorde att svetsen som är mellan vinkeln och armeringen gick av. De som byggde planket tänkte fel
 
J Jocke Best sagde:
Tror det bliver svært at få lavet et lodret borehul. Får du den mindste vinkel udad, så vil armeringsjernet pege udad med slør som følge.
Godt tænkt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.