Hej!

Jeg overvejer at efterisolere mit gulv, som er over en åben plintgrund.
Jeg oplever, at gulvet bliver koldt om efteråret/vinteren.
Kravlede under og så, at der er nogle sprækker hist og her i trossbunden, så det blæser ind i bjælkelaget.
Spørgsmålet er, om det er nødvendigt med en vinddug for at beskytte sig mod blæsten, eller om det er nok at efterisolere grundigt?
 
Vi gjorde det modsatte. Rev gulvet op og byggede ny isolering, da vi kun havde savsmuld som isolering. Tog også chancen for at forstærke bjælkelaget.
Hus på sokkel.
 
  • Renovering af gulv med fjernet gulvbrædder, blotlagt jord og sten. Værktøj som skovl og kost ses. Arbejdet involverer ny isolering og forstærkning.
  • Synes
JF.
  • Laddar…
S saltet sagde:
Vi gjorde det modsatte. Rev gulvet op og byggede ny isolation, da vi kun havde savsmuld som isolering. Benyttede også lejligheden til at forstærke bjælkelaget.
Hus på punktfundament.
ikke aktuelt at rive alt. Bliver at isolere nedefra.
 
E
Træk på en vinddug og en facadeskive udenpå.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.