Hej!
Jeg overvejer at efterisolere mit gulv, som er over en åben plintgrund.
Jeg oplever, at gulvet bliver koldt om efteråret/vinteren.
Kravlede under og så, at der er nogle sprækker hist og her i trossbunden, så det blæser ind i bjælkelaget.
Spørgsmålet er, om det er nødvendigt med en vinddug for at beskytte sig mod blæsten, eller om det er nok at efterisolere grundigt?
Jeg overvejer at efterisolere mit gulv, som er over en åben plintgrund.
Jeg oplever, at gulvet bliver koldt om efteråret/vinteren.
Kravlede under og så, at der er nogle sprækker hist og her i trossbunden, så det blæser ind i bjælkelaget.
Spørgsmålet er, om det er nødvendigt med en vinddug for at beskytte sig mod blæsten, eller om det er nok at efterisolere grundigt?
Klik her for at svare
