Hej..Begyndt at tømme mit lager efter flere års udsættelse...Bruger støvsuger mm. Jeg sorterer det, der skal smides ud, gives væk, sælges og gemmes, og har adgang til midlertidige sorteringslagre..Overvejer at behandle lageret med noget middel, f.eks. spraye noget på, der gør det ubehageligt for edderkopper at bosætte sig i lageret i fremtiden..???
GULVET er groft støvet grus, som jeg vil binde på en eller anden måde. Med venlig hilsen Stefan
 
Flydespartel?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.