Talte lige med en kvinde på en virksomhed, der bygger huse i leca isoblock. Hun mente, at de aldrig ville bruge Ytong/letbeton, da man så får sådanne problemer med fugt..???!!! ???

Jo, Ytong er fugtigt, men man skal jo lade fugten tørre ud, før man fortsætter byggeriet! :-/

Har nogen her erfaring med eller hørt om nogen, der har fået problemer med fugt i Ytong-/letbetonhuse?

Ja, jeg synes det ville være interessant at se "tekniske fakta" og en sammenligning mellem forskellige stenmaterialer. Hvis ikke for andet, så for min egen interesse skyld. Har ledt efter dette men ikke fundet nogen sammenstilling...

Tak, jeg må prøve der...

Hvis nogen anden har viden om emnet, ville jeg være meget taknemmelig for lidt interessant info. :)

Da jeg ringede til Ytong, talte han varmt om den metode og materialer og talte nedladende om Leca isoblock.

Han sagde, at y-tong har en meget bedre isoleringsevne sammenlignet med Leca isolerblok.

Det samme skete, da jeg ringede til Leca. Deres materialer var meget bedre, og Y-tong var ikke lige så god.

;D ;D undrer mig over, hvem der har ret ;D ;D

Sweli sagde:
Når jeg ringede til Ytong, talte han varmt om den metode og materialer og talte nedladende om Leca isoblock.

Han sagde, at y-tong har en meget bedre isoleringsevne sammenlignet med Leca isolerblokke.

Det samme skete, da jeg ringede til Leca. Deres materiale var meget bedre og Y-tong var ikke lige så godt.

;D ;D undrer mig over, hvem der har ret  ;D ;D
Præcis! jeg har gjort præcis det samme og med samme resultat. Det ville virkelig være sjovt at høre en udtalelse fra en UVILDIG sagkyndig person!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.