Medlem
· Västra Götaland
· 202 indlæg
Er det normalt, at visse dele af et tætningsbånd tager længere tid at udvide sig?
Jeg monterede rundt om en dør i morges, og da jeg lige kiggede nu, ser det lidt ud som en rutsjebane, hvor visse dele har udvidet sig som de skal, mens andre dele kun har udvidet sig nogle få millimeter.
Det er også fra samme rulle.
Er det bare at vente, eller er der noget galt med tætningsbåndet?
Jeg monterede rundt om en dør i morges, og da jeg lige kiggede nu, ser det lidt ud som en rutsjebane, hvor visse dele har udvidet sig som de skal, mens andre dele kun har udvidet sig nogle få millimeter.
Det er også fra samme rulle.
Er det bare at vente, eller er der noget galt med tætningsbåndet?
Medlem
· Västra Götaland
· 202 indlæg
Ok mærkeligt bare at den ikke har udvidet sig overalt ordentligt, når det alligevel har været 20 grader ude i dag, og desuden står døren mod solsiden i et par timer.
Hvis man nu skal teste hårtørrer, kan det gøres et par dage efter, man har monteret den, da jeg ikke er hjemme igen før senere på ugen?
Hvis man nu skal teste hårtørrer, kan det gøres et par dage efter, man har monteret den, da jeg ikke er hjemme igen før senere på ugen?
Kan ikke rigtig svare på det, om det hjælper, bare noget som kan tænkes da det skal være varme og ikke for koldt for exspandera,
Jeg læste om det, i en anden tråd for nylig så rosades drevbandet
Måske spørge i den tråd
www.byggahus.se/forum/threads/expanderande-skumplast-eller-vanligt-drev-runt-nya-foenster.326868/#post-3093751
Jeg læste om det, i en anden tråd for nylig så rosades drevbandet
Måske spørge i den tråd
www.byggahus.se/forum/threads/expanderande-skumplast-eller-vanligt-drev-runt-nya-foenster.326868/#post-3093751
Klik her for at svare