11,282 læst ·
24 svar
11k læst
24 svar
Downlightbokse?
Grundstött
· Halland
· 28 345 indlæg
På Malmbergs MD-350 angives kun koblingsdåse eller 20cm til brændbart materiale. Der står intet om dåsens dybde.KnockOnWood sagde:
Fast 20cm til brændbart, er det virkelig opad/bagud?
Der er jo ikke mange, der kan have så meget plads over en lampe.
Jeg har tændt mine spots i weekenden, og jeg er tilfreds med lyset fra dem, kan prøve at få taget et billede i aften, hvis jeg husker det.
//Niklas
Der er jo ikke mange, der kan have så meget plads over en lampe.
Jeg har tændt mine spots i weekenden, og jeg er tilfreds med lyset fra dem, kan prøve at få taget et billede i aften, hvis jeg husker det.
//Niklas
Skrev til elbutikken for at få et tilbud på disse spott. Da sagde de, at de ikke anbefalede Malmbergs, men at der findes bedre spott. Spurgte hvilke og fik 3 forskellige Xerolight forslag. Spurgte hvorfor de var bedre og fik følgende svar:
"Kvaliteten på produktet i form af følelsen af, hvordan den er lavet. Så til den tekniske følelse af, at lysfarven er bedre og mere som en halogen på Xerolight plus at du får mere lys fra dem."
Hvad tror I om elbutikkens udtalelse om Xerolight sammenlignet med Malmbergs?
"Kvaliteten på produktet i form af følelsen af, hvordan den er lavet. Så til den tekniske følelse af, at lysfarven er bedre og mere som en halogen på Xerolight plus at du får mere lys fra dem."
Hvad tror I om elbutikkens udtalelse om Xerolight sammenlignet med Malmbergs?
Jeg har nogle xeroligt (mindre end dem du skal have, tror jeg, mine sidder under køkkenskabe), og jeg er tilfreds med dem. Dog har jeg læst i en anden tråd, at Xerolight drives af slægtninge til dem, der driver elbutik.se, så selv om deres svar kan være korrekt, er der vel en risiko for en vis bias.Anna1984 sagde:
/U
Xerolight er sikkert godt, men man bliver lidt mistænksom over elbutik.se's svar. Man behøver bare Google lidt for at se forbindelsen mellem virksomhederne.
Her er tråden ullberg taler om.
http://www.byggahus.se/forum/belysning/222366-tips-pa-downlights-dosa-3.html#post1905688
Her er tråden ullberg taler om.
http://www.byggahus.se/forum/belysning/222366-tips-pa-downlights-dosa-3.html#post1905688
MB77 sagde:
Jeg mistænkte, at deres svar var vinklet. Normalt når man beder om tilbud på et produkt, plejer butikkerne ikke at starte med at sige...der findes betydeligt bedre spots... Specielt ikke når dem man bestiller er af et anerkendt godt mærke. Malmbergs er jo kendte og laver ikke noget skidt hvad jeg ved. Anede ugler i mosen allerede fra startenullberg sagde:Jeg har nogle xeroligt (mindre end dem du skal have tror jeg, mine sidder under køkkenskabe), og jeg er tilfreds med dem. Dog har jeg læst i en anden tråd, at Xerolight drives af slægtninge til dem, der driver elbutik.se, så selvom deres svar kan være korrekt, er der vel en risiko for en vis bias.
/U
Læste det de skrev om dem tidligere. Det ser ud til at de hver gang fraråder Malmbergs og foreslår Xerolight. Føles som om de burde stoppe med at sælge Malmbergs og kun være forhandler af Xerolight. Det ville føles mere ærligt.
Klik her for at svare