B bp #1 Medlem · 1 indlæg 21 mar 2004 klokken 20:38 bp Medlem 1 indlæg 21 mar 2004 klokken 20:38 #1 hej er der nogen, der har bygget med dorotherm systemet http://www.chl.chalmers.se/~lind/research/katrin.pdf sid 31 eller http://www.dorocell.se/dorocell/doro.htm + eller - petra
hej er der nogen, der har bygget med dorotherm systemet http://www.chl.chalmers.se/~lind/research/katrin.pdf sid 31 eller http://www.dorocell.se/dorocell/doro.htm + eller - petra