vi overvejer at beholde de gamle døre fra huset vi rev, rigtig fine massive gamledøre. Problemet er, at vi fik ikke eller vi orkede og havde ikke tid til at tage karmene ud, spørgsmålet er; Er det svine dyrt at lade lave dørkarme efter de gamle døre?
 
Jeg reddede naboens 80-årige skydedør fra at ende på lossepladsen. Har opbevaret den i kælderen i ti år. For en måned siden fik jeg en tømrer til at sætte døren ind i mit hus. Den gamle karm var i så dårlig stand, at vi diskuterede nyt snedkerarbejde. Skydedør er naturligvis betydeligt mere kompliceret end en almindelig dørkarm (indbygning af jernbjælke, rulletrisser osv.), men det blev alligevel betydeligt billigere end at købe nyt. Og det blev desuden meget flot! :D

Jeg tror ikke, det bliver dyrere for dig, hvis du sammenligner med nyindkøbte døre. Desuden får du charme og kvalitet. Tjek med en dygtig tømrer.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.