Jeg har åbnet to døre mellem køkken & stue. Sætter man gerigter rundt om dem? Jeg har ingen anelse. Helst vil jeg ikke, men er det ok?
Den ene bliver uanset tæt mod væggen.
 
  • Åben døråbning mellem køkken og stue med hvid væg, trægulv, køkkenapparater og stablede planker ved siden af en ventilator.
  • Åben døråbning mellem to rum med træplanker og byggeudstyr i baggrunden, ingen dørkarme er synlige.
P
En gør som en vil.

Døre beklædes typisk med foder pga du får en revne ellers mellem karm og væg.
 
  • Synes
jamaica
  • Laddar…
Dørbeklædning indendørs er helt og holdent noget man har for udseendets skyld. Når man sætter en dørkarm i et hul i væggen, er det en enkel måde at få det pænt ved at skjule sprækken mellem karm og væg med en beklædning. Men det kan også gøres på andre måder. Og hvis du ikke engang har en dør, men bare en åbning, er der ikke engang nogen sprække at skjule.
 
  • Synes
jamaica og 2 andre
  • Laddar…
Ok tusind tak begge! Så lader jeg sandsynligvis det være da den ene alligevel ikke virker.
 
Hvordan valgte du at gøre? Fotos af slutresultatet? :)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.