Dørbeklædning indendørs er helt og holdent noget man har for udseendets skyld. Når man sætter en dørkarm i et hul i væggen, er det en enkel måde at få det pænt ved at skjule sprækken mellem karm og væg med en beklædning. Men det kan også gøres på andre måder. Og hvis du ikke engang har en dør, men bare en åbning, er der ikke engang nogen sprække at skjule.
Klik her for at svare


