Jeg er begyndt at undersøge markedet for yderdøre lidt, da min nuværende ikke er direkte smuk. Men på alle websider mødes jeg kun af en masse snak om 9x20, 10x20, 10x21, når jeg søger efter dimensioner. Jeg antager, det er i decimeter, men er det præcist? Dørbladet eller karmen? Jeg har et hul i huset, hvor den nye dørkarm skal passe ind. Jeg antager, at der ligger en standard bagved, kan nogen give et tip, bliver jeg lykkelig.