Jeg er begyndt at undersøge markedet for yderdøre lidt, da min nuværende ikke er direkte smuk. Men på alle websider mødes jeg kun af en masse snak om 9x20, 10x20, 10x21, når jeg søger efter dimensioner. Jeg antager, det er i decimeter, men er det præcist? Dørbladet eller karmen? Jeg har et hul i huset, hvor den nye dørkarm skal passe ind. Jeg antager, at der ligger en standard bagved, kan nogen give et tip, bliver jeg lykkelig.
 
Målene der angives er modulmål i dm. De angiver hvor stort hullet skal være. Karmen er derefter 15-20 mm mindre for at kunne tilpasses i hullet. ;)
 
Tusind tak :D
Så nemt var det...
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.