Startede en tråd i "Døre og vinduer" (http://www.byggahus.se/forum/fonster-dorrar/235049-satta-dorr-i-vinkel.html) men dette er måske et bedre forum?

Har kommet lidt længere i mine tanker:

Diagram af bygningsprojekt viser farvekodede lag af materialer, herunder gips, trekantsreglar og dør med karm.

Mørklilla = Fiks/fliser/mørtel
Tynd lysgrøn = tætlag
Orange = Vådrumsplade
Turkis = Konstruktionsfiner
Sort = Regler/Isolering
Blåt = OSB
Rosa = Gips
Rød = "Trekantsregler"
Grøn = Dør med karm
Grå = Evt. ekstra gipsplade

Er dette rigtigt tænkt, eller er jeg på vildspor?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.