P Patrik Kullman #1 Medlem · 71 indlæg 27 maj 2014 klokken 21:33 Patrik Kullman Medlem 71 indlæg 27 maj 2014 klokken 21:33 #1 Startede en tråd i "Døre og vinduer" (http://www.byggahus.se/forum/fonster-dorrar/235049-satta-dorr-i-vinkel.html) men dette er måske et bedre forum? Har kommet lidt længere i mine tanker: Mørklilla = Fiks/fliser/mørtel Tynd lysgrøn = tætlag Orange = Vådrumsplade Turkis = Konstruktionsfiner Sort = Regler/Isolering Blåt = OSB Rosa = Gips Rød = "Trekantsregler" Grøn = Dør med karm Grå = Evt. ekstra gipsplade Er dette rigtigt tænkt, eller er jeg på vildspor?
Startede en tråd i "Døre og vinduer" (http://www.byggahus.se/forum/fonster-dorrar/235049-satta-dorr-i-vinkel.html) men dette er måske et bedre forum? Har kommet lidt længere i mine tanker: Mørklilla = Fiks/fliser/mørtel Tynd lysgrøn = tætlag Orange = Vådrumsplade Turkis = Konstruktionsfiner Sort = Regler/Isolering Blåt = OSB Rosa = Gips Rød = "Trekantsregler" Grøn = Dør med karm Grå = Evt. ekstra gipsplade Er dette rigtigt tænkt, eller er jeg på vildspor?