Hvor kan man få fat i disse lækre stykker til humane priser??

Kom med forslag nu! Jeg har ikke lyst til at betale omkring 15000 for en lille gammel dobbelt dør...

Bob_the_builder
Nej, jeg tror desværre ikke, at det går at komme specielt meget lavere end 15 000. Jeg har også søgt en del, men ikke besluttet mig og bestilt endnu. Det må jo ikke være "va skit som helst" heller.

Har med en post på 15.000:- i min kalkyle. Nok ikke meget at gøre. Tjek med Skånska Byggvaror, de plejer at have gode priser på døre & vinduer.

Købte fra Elitdörren "Solberga" (bredde 140 cm) fra vores lokale byggemarked for 11 600 sek. Bør tilføjes at vi handler alt til vores hus der og er ret tjenis med chefen...

Hvis det nu er hoveddøre, vi taler om, så tror jeg ikke, at du kommer under 15000:-.
Ikke hvis du vil have en flot dør med rigtige spejle og måske også overlys.
Vi betalte 15 for vores, og det var en fantastisk pris, vi fik fra en lokal snedker. Den blev vildt flot, 140x265 inkl. overlys.

Kig rundt i landsbyerne, om der ikke er nogen, der kan finde ud af at snedkerere døre! Dog afhænger det nok af, hvor man bor i landet.

/Jögga i Piteå

køb en brugt dør ;D

billigere, pænere og så får du male og fikse lidt selv.

www.byggigen.se

Her kommer der nogle yderligere forslag:
Blocket
Nacka byggnadsvård
Gysinge
alle disse tre findes på nettet

• Synes
J-F
  • Laddar…
Skal du skifte hoveddør, må du lægge mindst 15´let, hvis du vil have en dør, der fungerer efter et par år og tåler dagligt slid. Man vil gerne have, at en dør holder 15-20 år!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.