hej

Jeg har lagt 22mm gulvspån på overetagen, skal lægge 22mm sporad spån oven på dette. Skrue og lime som det første lag?

Der skal være toilet på overetagen også, regl 300cc der og der findes også 22mm gulvspån + 22mm sporad spån som skal monteres. Antar at man kan undlade gulvgipsen, og bare lægge plade, slange samt armering + flydemørtlen?
 
Ja virkelig. Du har jo triple kondomer med din løsning ;)
 
Kør kun et lag med gulvspån og skriv/klam slangen direkte i gulvspån. Prima, armer og flyd direkte på, så sparer du både tid, penge og niveau.
 
Påfør lim med en tandet limspartel, når du limer gulvspån mod gulvspån. V
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.