Skal støbe plade til sammenhængende garage og carport, 7 x 11m. Garagepladen vil holde en temperatur på ca. 10-15 grader, og carportpladen vil have -15 -25 grader om vinteren. Føler at carportdelen vil løfte og knække pladen. Rigtigt eller forkert?
Skal vi dele pladen ved garagens væg, som adskiller dem, med en spalte, flamingo eller?
Vi skal mure, leca 25cm i bagkanten (11m) for både garage og carport med genopfyldning mod dette. Bør vi dele garagevæg og carportvæggen der, hvor carport og garage mødes? Jeg mener, hvis vi har delt pladen,
Skal vi dele pladen ved garagens væg, som adskiller dem, med en spalte, flamingo eller?
Vi skal mure, leca 25cm i bagkanten (11m) for både garage og carport med genopfyldning mod dette. Bør vi dele garagevæg og carportvæggen der, hvor carport og garage mødes? Jeg mener, hvis vi har delt pladen,
Senest redigeret af en moderator:
Medlem
· Västragötalandslän
· 151 indlæg
Hej!
Jeg skal også have en plade på 15 x 8 m, hvor den ene del vil være carport, og den anden del værksted.
Jeg tænker mest, at der vil være en del spild med varmen til carportpladen.
Jeg forstår ikke, hvorfor pladen (carportdelen) skulle løftes op?
Vil du have isolering under carportdelen? Det vil jeg have. For at der ikke skal være nogen forskel, når celleplasten trykkes sammen. Derefter vil det forhåbentlig blive plusgrader under den uopvarmede del af pladen, når man har isoleret den (pga. varmen kommer nedefra).
Håber nogen har flere synspunkter
Jeg skal også have en plade på 15 x 8 m, hvor den ene del vil være carport, og den anden del værksted.
Jeg tænker mest, at der vil være en del spild med varmen til carportpladen.
Jeg forstår ikke, hvorfor pladen (carportdelen) skulle løftes op?
Vil du have isolering under carportdelen? Det vil jeg have. For at der ikke skal være nogen forskel, når celleplasten trykkes sammen. Derefter vil det forhåbentlig blive plusgrader under den uopvarmede del af pladen, når man har isoleret den (pga. varmen kommer nedefra).
Håber nogen har flere synspunkter
Klik her for at svare