Hej!
Jeg skal dække vores gamle fyrretræstrappe (indendørs) med gips. Jeg har regelret væggen A (se billede) CC 60 og skal nu skaffe gips. Mit spørgsmål er lidt om, hvad I anbefaler for længder. Som I kan se på billedet, er det 3154 mm fra overkant på gelænderet ned til vognstykket. Jeg har set, at der findes gipsplader med længder op til 3600.
Skal jeg købe lange gipsplader, så jeg slipper for en samling?
I så fald, hvor får jeg fat i disse længder (3200 og opefter)?
Eller skal jeg købe standard og samle?
Tips modtages taknemmeligt!
Mvh
Mattias
Jeg skal dække vores gamle fyrretræstrappe (indendørs) med gips. Jeg har regelret væggen A (se billede) CC 60 og skal nu skaffe gips. Mit spørgsmål er lidt om, hvad I anbefaler for længder. Som I kan se på billedet, er det 3154 mm fra overkant på gelænderet ned til vognstykket. Jeg har set, at der findes gipsplader med længder op til 3600.
Skal jeg købe lange gipsplader, så jeg slipper for en samling?
I så fald, hvor får jeg fat i disse længder (3200 og opefter)?
Eller skal jeg købe standard og samle?
Tips modtages taknemmeligt!
Mvh
Mattias
Personligt ville jeg lave samlinger. Gips, der er 3600mm lange, er ikke så sjove at arbejde med. De bliver meget tunge, og hvis man er uheldig, kan de knække.
Tak for tipsene!
Sørger for at vælge noget tilpas langt.
Specielt når man skal ned med eländet i en trappe sådan bliver det ekstra hyggeligt....
/Mattias
Sørger for at vælge noget tilpas langt.
Specielt når man skal ned med eländet i en trappe sådan bliver det ekstra hyggeligt....
/Mattias
Bynglig?? Ikke helt almindeligt ord. Forstår betydningen tydeligt, men har aldrig hørt ordet.ACME sagde:
Klik her for at svare