Jeg bygger et Attefallshus som står på en pillegrund. Nedenfor kan man jo se reglarne, fordi facadebrædderne slutter over jorden. Jeg overvejer om der findes en god måde at få grunden til at se mere æstetisk tiltalende ud .
Kan man fx beklæde reglarne med fibercementplader for at få dem til mere at ligne en støbt plade?
Eller har I andre forslag?
Jeg er enig med maah, på bagsiden ser det i princippet ud som at syllen er i jordniveau. Det ser ud som at bundenbjælkelaget kommer til at flyde i vand hver forår og måske også ved kraftige regnfald. Jeg håber for jeres skyld, at jeg tager fejl.
Jeg har skåret sådanne med diamantklinge i vinkelsliberen. Som at skære i smør.
Det er jo sten i, så klingen bør være tilpasset til det, ellers vil den blive slidt op med det samme.
Tak for svaret. Skal tage afsted og købe sådan nogle nu. Hvordan skærer man dem bedst? Antager, at det slider på klingen, hvis man bruger en dykkeresav
Diamantklinge i dykkeresav eller rundsav med en retskinne til lange snit er det, jeg har set folk bruge, typ det samme som for fibercement.
Vinkelsliber ville jeg undgå, men det går selvfølgelig.