9,334 læst ·
22 svar
9k læst
22 svar
Click gulv 59:- eller 169:-
Jeg jagter også billigt laminatgulv. Men eftersom vi har hund, bliver der jo ret meget slid på gulvet.
Hvad synes I om IKEA:s laminatgulv?
Ville det kunne holde et år eller to (længere end det har vi ikke tænkt at blive boende...
) med vovse kløer og alt??
Det er jo i hvert fald billigt ;D....
/ Louise
Hvad synes I om IKEA:s laminatgulv?
Ville det kunne holde et år eller to (længere end det har vi ikke tænkt at blive boende...
Det er jo i hvert fald billigt ;D....
/ Louise
Laminatgulvet er jo et meget bedre gulv. Teknisk set.
Det er på det æstetiske plan, at et parketgulv kan vinde.
Men faktum er, at laminat passer fint med gulvvarme, eftersom det ikke sprækker, og leder varme bedre.
Det bliver hyggeligt med gulvvarme, men det ser ikke ud som et olieret egetræparket.
Det er på det æstetiske plan, at et parketgulv kan vinde.
Men faktum er, at laminat passer fint med gulvvarme, eftersom det ikke sprækker, og leder varme bedre.
Det bliver hyggeligt med gulvvarme, men det ser ikke ud som et olieret egetræparket.
Ja, der er fordele og ulemper ved alt åbenbart. Vi har askparket i stue, hall og køkken. (gulvet går fra rum til rum) Laminat har vi tænkt på, men kom frem til parket alligevel, for at man skal kunne slibe det i fremtiden, hvis det bliver alt for slidt. Parket i køkken er måske ikke det allersmarteste. Men klinker har vi så meget af i huset, og parket bliver sikkert lige så skadet af spild som laminat (??)
Ærligt talt ang begyndelsen på dette indlæg. Har IKEA clickgulv? Købte gulv fra Ikea for noget tid siden og så kun limgulv. Fungerede godt. Fandt kun to "planker" på 16 kvm som var defekte. Naturligvis finder man disse defekter dagen efter, når limet er tørret, fordi det er så let at lægge. :-/
Så Byggmaxclick for et stykke tid siden. Billigt virkelig men holder virkelig den lille lave klap gulvet på plads. De dyrere har vel klart mere markeret klap?! Ret mig hvis jeg har fejl.
Så Byggmaxclick for et stykke tid siden. Billigt virkelig men holder virkelig den lille lave klap gulvet på plads. De dyrere har vel klart mere markeret klap?! Ret mig hvis jeg har fejl.
Klik her for at svare