Hej! Vi skal nu købe en centralstøvsuger til vores hus, og jeg tænkte at høre, om I ved noget om gode mærker osv. Vi skal have centralstøvsugeren kun på en etage på cirka 132 kvm.

Vi overvejer Allaway eller Husky, nogen der har erfaring med disse?

Taknemmelig for tips!

Jeg har været i samme situation som dig. :-/ Var helt opsat på en husky, indtil jeg var ude for at se på dem. For mig blev det en allaway, kan ikke helt huske, hvad den hed nu, for vi har ikke fået den endnu. Udsatte leveringen på den, indtil huset kommer.

Tror alligevel, at de er ret ens. Grunden til, at mit valg faldt på allaway, var, at den havde indbygget lyddæmper, og så de fine forbindelser, de har til rørene. :) Det gør det lidt lettere for den, der skal montere CD.

Også at der findes et hav af reservedele, hvis man engang skulle få brug for at skifte noget.

Men jeg ved, at det er et svært valg. Gud, hvor jeg tøvede, inden jeg havde besluttet mig :o

Beam har fine ting! Tænkte først tage Husky men ændrede mig efter at have kigget nærmere. De har for øvrigt samme rørsystem med 50mm limede hvide rør. Se på Råd&Rön´s hjemmeside. Der findes en test at overveje.

Min to-trins Nilfisk (palace) fungerer fint stadig,
men det ser ud til, at strømafbryderen på håndtaget ikke kan tåle byggestøvet...
Den "klikker" nogle gange.
Ellers er jeg meget tilfreds, især med at den har god sugeevne.

Vigtigste kriterium må alligevel være lyd dæmpning. Fy f..an hvad min Unival larmer selvom den kun er tre år. Godt man kan lukke den inde. :(
/CC

samme her - den larmer rehjält ved centralenheden

Sæt CD:ens centralenhed på et passende sted, f.eks. kælder, garage, loft? o.s.v.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.