Hej! Jeg er ved at beregne en renovering herhjemme og er nu nået til loftsisoleringen. Vi vil have celluloseisolering, som man sprøjter ind, men der står aldrig nogen steder, hvad det koster per m2 når man googler rundt. Er der mon nogen med erfaring med dette, som kan give en idé om omkostningen?!

Dette er forudsætningerne: Isoleringen sker på loftet (det er altså ikke et skråtag det gælder), og vi har fjernet den gamle isolering, så arbejdet involverer kun lægning af ny isolering.

Mvh

Rickard.
Googlade "cellulosaisolering pris" og fik en prisliste, men jeg anbefaler selvfølgelig, at du sender nogle mails til omkringliggende firmaer, hvor du skriver antal kvadrat og ønsket tykkelse.

Rickard. Rickard.ag sagde:
Googled "cellulosaisolering pris" og fandt en prisliste, men jeg anbefaler selvfølgelig, at du sender nogle mails til omkringliggende firmaer, hvor du skriver antal kvadratmeter og ønsket tykkelse.
Hahaha, ja herregud... Tak, enormt klodset af mig.

Bödde Bödde sagde:
kostar per m2
Så tror jeg, at det er bedre med pris per m3...

L lat sagde:
Sen tror jag att det är bedre med pris per m3...
Nu når blindstyret (d.v.s jeg) har fundet en prisliste så har de pris per m2 med forskellige priser afhængigt af tykkelse.

Jeg fik et tilbud på en tillægsisolering, 25cm cellulose løst isolering til 50kvm, i tilbuddet indgår montering af luftspalteskive af karton (15 stk). 11 280:- inkl. moms, heri indgår arbejdet og transporten. Måske hjælper det dig lidt alligevel.

• Synes
woda og 2 andre
  • Laddar…
S Slb2018 sagde:
Jeg fik et tilbud på en tillægsisolering, 25cm cellulosa løsuld til 50kvm, i tilbuddet indgår montering af luftspaltskive af karton (15 stk). 11 280:- inkl. moms, i det indgår arbejdet og transporten. Måske hjælper det dig lidt i hvert fald.
Stort tak, ja det hjælper virkelig! Vi har 77 m2 og jeg tænker, at vi lægger omkring 30 cm. Det er et torp som vi bruger sporadisk, så jeg tror det skal være nok. Jeg har kalkuleret med maks 30.000, hvilket jeg ser ud til at klare!

• Synes
Slb2018
  • Laddar…
H
Tag imod tilbud for det skelner meget.
Samme type isolering, så var den dyreste 17000:- og den billigste 7900;- da vi isolerede.
De som var billigst, de lavede ikke meget reklame for sig, fokuserede på virksomheder, men hjalp også private.
Meget venlige og hjælpsomme.

Det jeg fik pris på var icell isolering.

Skulle sprøjte 55 cm og ca 60 kvm stort.

Da de kom hit, gjorde de en fejl og sprøjtede 70 cm i stedet.
Men til samme pris.
Formanden ringede og beklagede, at de havde sprøjtet for meget, men jeg slap for at betale ekstra.

• Synes
Ahm.s og 1 anden
  • Laddar…
H Hallerudsbo sagde:
Tag ind tilbud for det varierer meget.
Samme type af isolering så var den dyreste 17000:- og den billigste 7900;- da vi isolerede.
De som var billigst reklamerede ikke meget for sig selv, de rettede sig mod virksomheder men hjalp også privatpersoner.

Skulle sprøjte 55 cm og ca 60 kvm stort.

Da de kom her, gjorde de en fejl og sprøjtede 70 cm i stedet.
Men til samme pris.
Formanden ringede og beklagede, at de havde sprøjtet for meget, men jeg slap for at betale ekstra.
Meget godt, det skal jeg virkelig huske!
Hyggeligt firma du fik fat i, synd man ikke bor i Värmland

H
Ja de var kanon.

S Slb2018 sagde:
Jeg fik et tilbud på en tillægsisolering, 25 cm cellulose løsuld til 50 kvm, i tilbuddet indgår montering af luftspalteskive af karton (15 stk). 11.280 DKK inkl. moms, i det indgår arbejdet og transporten. Måske hjælper det dig lidt alligevel.
hej, vil være taknemmelig, hvis I kan dele navnet på firmaet og byen. Undrer også om 30 cm isolering er standard for en tagisolering? Så på denne side, at nogle har lavet 60 cm. Undrer hvad vi skal vælge? Giv gerne tips.. takker

H Hallerudsbo sagde:
Tag ind tilbud for det varierer meget.
Samme type isolering, så var den dyreste 17000:- og den billigste 7900;- da vi isolerede.
De der var billigst gjorde ikke meget reklame for sig selv, rettet mod virksomheder men hjalp også privatpersoner.

Skulle sprøjte 55 cm og ca. 60 kvm stort.

Da de kom her, lavede de en fejl og sprøjtede 70 cm i stedet.
Men til samme pris.
Formanden ringede og beklagede, at de sprøjtede for meget, men jeg slap for at betale ekstra.
Hvilken forskel i pris!
Hvilken virksomhed hyrede du?
Lavede de et godt stykke arbejde?
Venlig hilsen, Petter

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.