Hej
Lægger lige nu det første lag under min tilbygning, som får en støbt plade som grundlag.
Der bliver små sprækker mellem visse plader.
Er det noget, jeg behøver at bekymre mig om & skal tætne på en eller anden måde?
Hvor vigtigt er det & tips evt. til at tætne.
Uanset hvad jeg gør, bliver det ikke helt præcist rigtigt.
Lægger lige nu det første lag under min tilbygning, som får en støbt plade som grundlag.
Der bliver små sprækker mellem visse plader.
Er det noget, jeg behøver at bekymre mig om & skal tætne på en eller anden måde?
Hvor vigtigt er det & tips evt. til at tætne.
Uanset hvad jeg gør, bliver det ikke helt præcist rigtigt.
Det almindelige er at lægge skiverne med forskudte kanter mellem lagene. Tror ikke det er almindeligt at tætne rundt om alle skiver mere end at forsøge at få dem til at ligge så tæt som muligt. Er det et lag, plejer man at bruge skiver med falsede kanter. Det er heller ikke usædvanligt at lægge en plastfolie oven på det underste lag for at få en ekstra beskyttelse mod fugt.
Klik her for at svare
