Hej
Lægger lige nu det første lag under min tilbygning, som får en støbt plade som grundlag.
Der bliver små sprækker mellem visse plader.
Er det noget, jeg behøver at bekymre mig om & skal tætne på en eller anden måde?
Hvor vigtigt er det & tips evt. til at tætne.
Uanset hvad jeg gør, bliver det ikke helt præcist rigtigt.
 
  • Rosa byggeplader med små mellemrum og sorte handsker ses på et gulvareal, muligvis til en udbygning med støbt sokkel.
Det almindelige er at lægge skiverne med forskudte kanter mellem lagene. Tror ikke det er almindeligt at tætne rundt om alle skiver mere end at forsøge at få dem til at ligge så tæt som muligt. Er det et lag, plejer man at bruge skiver med falsede kanter. Det er heller ikke usædvanligt at lægge en plastfolie oven på det underste lag for at få en ekstra beskyttelse mod fugt.
 
  • Synes
jamaica
  • Laddar…
Tæt med lidt skumgummi bare….
 
  • Synes
jamaica
  • Laddar…
P
Jeg kører fogskum i de der sprækker. Så tætner man og samtidig limer man alt sammen, så det ikke bevæger sig. Er det nødvendigt? Sikkert ikke. :-)
 
  • Synes
jamaica
  • Laddar…
Tak skal I have! Kør lidt fogskum for en sikkerheds skyld
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.