Hej.
Jeg er ved at beregne materialomkostningerne for vores plade og kælder. Jeg har været inde og taget priser fra byggmax.
Er det gode priser? Hvor skal jeg henvende mig for at få en bedre pris?
MVH
Kristofer
Jeg er ved at beregne materialomkostningerne for vores plade og kælder. Jeg har været inde og taget priser fra byggmax.
Er det gode priser? Hvor skal jeg henvende mig for at få en bedre pris?
MVH
Kristofer
Byggmax har gode priser, selvom jeg har oplevet, at kvaliteten har varieret. Indhent tilbud, så kan du sikkert få gode priser andre steder med bedre kvalitet. På byggmax priser er der ingen prutningsmargen og ingen servicevenlig og kyndig personale.
Min erfaring er, at det er muligt at nå Byggmaxpriser, hvis man handler et andet sted, forudsat at man køber for 20, måske 30 tusind ad gangen (og det er ikke noget problem med lidt planlægning). Så bliver alt leveret hjem i det tempo, man ønsker, og man får god kvalitet på alt materiale (får man det ikke, reklamerer man og får nye ting uden brok).
... og jeg anbefaler da, at man køber hele indpakkede brættepakkerBob_the_builder sagde:Min erfaring er, at det er muligt at nå Byggmaxpriser, hvis man handler andre steder, forudsat at man køber for 20, måske 30 tusinde ad gangen (og det er ikke noget problem med lidt planlægning). Så bliver alt leveret hjem i det tempo, man ønsker, og man får god kvalitet på alt materialet (får man det ikke, reklamerer man og får nye ting uden brok).
Køber man et antal meter i løbende meter, er der stor risiko for, at leverancen bliver det, som andre kunder har fravalgt. I det mindste fik jeg langt dårligere kvalitet på disse, end jeg havde valgt hos Byggmax for netop disse dimensioner. Men priserne var ret sammenlignelige.
byggmax kan jo begynde med at have kyndigt personale til at starte med, så måske har man råd til at tage dertil. Det koster jo at få de forkerte ting med sig hjem! Kan man jo lige så godt tage den nærmeste og spare transport.
Man skal ikke modtage skrammel! Så reklamerer man og sørger for, at det ikke sker igen, for så skifter man leverandør.LeoBalk sagde:... og jeg anbefaler derfor, at man køber hele indpakkede brættepakker.
Hvis man køber et antal m i løbende meter, er risikoen stor for, at leveringen bliver, hvad andre kunder har sprunget over. I hvert fald fik jeg langt dårligere kvalitet på disse, end jeg samlede på Byggmax for netop disse dimensioner. Men priserne var ret sammenlignelige
Det var ikke skrald. Bare klart ringere kvalitet end hvad jeg selv udvælger på Byggmax. Nogen må jo til slut få alle de kasserede skæve planker, der findes i alle bræddepakker uanset trælast
Køber du til hjemkørsel, har personalet ikke tid til at vælge og sortere, som du selv gør. De smider blot den ønskede mængde på, og så ligger de kasserede planker altid øverst. Derfor får man dem (medmindre en tidligere levering har tømt lageret af skæve planker, forstås).
Bor i GBG men fik helt oprutet næsten samme priser hos en anden leverandør. Skilte typ 5 øre løbemetern
på 45x 220 reglar. Då får jag "konstruktions" virke gentimot byggmax okända....
Byggmax kvalitet kan jo ifølge mig variere ret friskt...
Tag ind flere tilbud !!!
Anders
på 45x 220 reglar. Då får jag "konstruktions" virke gentimot byggmax okända....
Byggmax kvalitet kan jo ifølge mig variere ret friskt...
Tag ind flere tilbud !!!
Anders
Klik her for at svare