Handler hos Byggmax i Kungsbacka ret ofte...samme ting der som hos alle andre Byggmax. God orden og styr på tingene i den butik dog, synes jeg.
Du må nok stille spørgsmålet mere specifikt om, hvad du faktisk undrer dig over...?
Du må nok stille spørgsmålet mere specifikt om, hvad du faktisk undrer dig over...?
Har hørt en del om, at personalet generelt hos Byggmax er uvidende og måske ikke så venlige, jeg er meget for personale i butik, der er venlige. Behøver ikke at hjælpe til og kunne alt, bare de alligevel har en venlig "approach" så vinder de meget hos mig.
Men det er vel deres forretningsidé og grunden til de lavere priser?
Selvpluk - Mål - Betal - Hjem og slå i...
Selvpluk - Mål - Betal - Hjem og slå i...
Præcis, man skal ikke regne med at gå ind på Byggmax og forvente at få fornuftige råd og tips.
Der må du henvende dig til et andet byggemarked, som reklamerer med, at de har denne tjeneste.
Derimod skal alt personale i "salg-segmentet" altid have en glad og positiv attitude. Forbløffende mange synes at have glemt det.
Der må du henvende dig til et andet byggemarked, som reklamerer med, at de har denne tjeneste.
Derimod skal alt personale i "salg-segmentet" altid have en glad og positiv attitude. Forbløffende mange synes at have glemt det.
Jeg synes personalet på Byggmax i Kbacka er betydeligt venligere end min lokale brændeplads, hvor jeg er storkunde...kompetence har jeg ingen anelse om, jeg spørger aldrig butiksmedarbejdere om råd...de skal dog kunne fortælle, hvor de ting jeg leder efter ligger, og det synes jeg, de har styr på.
produkterne er helt standard, intet mærkeligt ved det...
jeg tror, jeg handler der af bekvemmelighed..
produkterne er helt standard, intet mærkeligt ved det...
jeg tror, jeg handler der af bekvemmelighed..
Klik her for at svare