Fandt en artikel i Aftonbladet om en familie, der bygger deres hus inde i et drivhus.
Artiklen er fra 2002, er der nogen, der ved, hvordan det gik siden?

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,163180,00.html
Artiklen er fra 2002, er der nogen, der ved, hvordan det gik siden?

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,163180,00.html
Opdaterer denne.
Er der nogen, der har mere information om sådanne bygninger?
På grund af den enorme mangel på huse til salg, der passer til os, overvejer vi, om vi skal bygge alligevel.
Vi har haft lidt forskellige planer, og det, vi er kommet frem til, er, at vores hjem skal være "grønt" og gerne med gammel charm.
Jeg er ikke ude efter at bo i en lappkåta uden el, men vil have fuld standard så billigt og miljøvenligt som muligt.
Dette hus har, siden jeg så det første gang, bidt sig fast og bliver mere og mere inspirerende.
Er der nogen, der ved mere om huset end det, der står på hjemmesiden, eller ved om andre lignende bygninger?
Vi kan også overveje et mindre hus i tilknytning til et stort drivhus.
Et andet spørgsmål er, hvad det koster at opvarme et drivhus af større model, især i vores område (östersund).
MVH/
Er der nogen, der har mere information om sådanne bygninger?
På grund af den enorme mangel på huse til salg, der passer til os, overvejer vi, om vi skal bygge alligevel.
Vi har haft lidt forskellige planer, og det, vi er kommet frem til, er, at vores hjem skal være "grønt" og gerne med gammel charm.
Jeg er ikke ude efter at bo i en lappkåta uden el, men vil have fuld standard så billigt og miljøvenligt som muligt.
Dette hus har, siden jeg så det første gang, bidt sig fast og bliver mere og mere inspirerende.
Er der nogen, der ved mere om huset end det, der står på hjemmesiden, eller ved om andre lignende bygninger?
Vi kan også overveje et mindre hus i tilknytning til et stort drivhus.
Et andet spørgsmål er, hvad det koster at opvarme et drivhus af større model, især i vores område (östersund).
MVH/
Men altså forstår ikke... bliver det ikke fugtigt derinde, tænkte om de ikke har isoleret bunden derinde, så burde det vel være ret høj fugtighed ``??? typ ikke godt for træhuse? Eller er der så god ventilation, at det ikke opstår måske.
Fik klart lyst til at bygge hele min Västerbottensgård ind. så man slipper alt som har med maling, udskiftning af vinduer og andet skidt!
Fik klart lyst til at bygge hele min Västerbottensgård ind. så man slipper alt som har med maling, udskiftning af vinduer og andet skidt!
Klik her for at svare