Fasting65 sagde:
MathiasS: Med pudset hus har man ingen regler uden for gipsen - derfor er vores gipsplader skruet hver 5. centimeter. Det var kun gipspladens egen styrke, der holdt imod, da de sprøjtede væggene.  

Tænkte ikke på at nogle bræddebeklæder deres hus ;)
Jorå jeg forstår, hvordan du tænkte..... ;)
 
Betina
Fasting65 sagde:
Masonite? Den er jo kun 3,7 mm tyk - bliver lidt for svajende efter min mening. Den tåler ikke fugt - medmindre man køber pissedyr oliehærdet.
Hvad er masoniten god til? Under 1970'erne lader det til, at masonite blev sat op praktisk talt overalt! Jeg har set den bag fliser på badeværelser, som "tapetserbar" væg i tømmerhuse, under gulvbrædder i kryberum (med jord i bunden), som gulv i jordkælder og også som kapillarbrydende (:o) materiale under syld. På ingen af disse steder har masoniten "overlevet", og den var ikke oliehærdet. De, der byggede sådan dengang, har ikke ændret mening om masoniten nu :o
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.