Jeg skal bygge gesims på min carport (udsmykningen/trinene oppe ved taget). Gesimsen skal bygges på limtræsbjælken og frem i kippen. Jeg har brug for en byggeskive som jeg kan bygge "trinene" af og derefter pudse på konstruktionen. Nogen der har tips?

Jeg tænkte at bygge nu inden vinteren og pudse til foråret. Så det jeg bygger af (byggeskiven) skal kunne klare regn og fugt over vinteren.

3D-model af en carport med gesims, bygget af byggeskiver med puds. Vist er placering og struktur, markeret med pile og tekst.

Byggetegning af carportgesims, lavet af byggeskive med puds. Gesimsen sidder på limtræsbjælken ved taget.

Carport med trætagskonstruktion og sort tag, omgivet af grønne træer. En del af bygningen er hvidmalet med en dør og et lille vindue.

Mineritskive burde fungere.

V vanpire sagde:
Mineritskive burde fungere.
Kan man skrue i en mineritskive? Dvs. kan man f.eks. skrue en kasse sammen, skrue i enderne på skiven?

JACKON vådrumsplade burde fungere

R rsa sagde:
Kan man skrue i mineritskiva? Dvs. kan man f.eks. skrue en kasse sammen, skrue i enderne på pladen?
Du skal have en regel bagved at skrue i.

Rickard.
R rsa sagde:
Kan man skrue i mineritskiver? Altså, er det muligt for eksempel at skrue en kasse sammen og skrue i enderne af skiven?
Nej men jeg kender ingen pudseplade, der ville løse det.

Der findes ret mange pudseplader/pudsbærer af forskellige slags, men jeg ved ikke helt hvilken der er bedst egnet til dig, men fibercementpladerne (typ gyproc) er jo forholdsvis nemme at arbejde med.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.