Sidder her og overvejer at tage en shoppingtur til Gdansk i Polen. Jeg har læst igennem et utal tråde om shopping hos bl.a. Castorama, Praktiker m.fl.

Er dog lidt usikker på om det er muligt at finde kendte mærker som eksempelvis Hans Grohe, Duravit, Laufen, Gebrit, Ideal Standard m.fl.

Er også interesseret i badeværelsesindretning fra Ballingslöv, Svedberg m.fl. Jeg er ikke ude efter indretning i polsk stil, men vil gerne spare nogle penge på denne rejse.

Det ville heller ikke være dårligt at finde flot/kvalitetsfliser og klinker i Polen. Af hvad jeg har forstået, er det meste, der sælges på Castorama, Praktiker & Co, af omtrent samme standard som det, der sælges på Bauhaus i Sverige; hvilket jeg ikke ønsker. (Jeg ved, at der findes nogle undtagelser på Bauhaus).

Ville være taknemmelig for al den hjælp jeg kan få med, hvor jeg skal henvende mig. Tager gerne til ovenstående butikker, hvis ovenstående mærker kan købes der.

Kan ikke svare for Polen men vel for Litauen. Byggemarkederne der har generelt langt bedre udvalg af velkendte mærker end hvad man kan finde i Sverige. Grohe så jeg i alle byggemarkeder, jeg var i.

Tips :: Ideal standard = AmericanStandard.
Bytt navn for at kunne sælges i Europa.

.Henrik

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.