2,836 læst ·
5 svar
3k læst
5 svar
Byggematerialer fra Polen - Byggematerialerpl.dk
Hej,
Har fået priser på vinduer fra både Estland og Polen, som er meget gode. Fra Polen er der en formidler i Sverige, der hedder byggmaterialpl.se. De tilbyder også andre byggematerialer, som jeg har brug for. Derfor overvejer jeg, om jeg skal turde bestille varer fra dem og dermed slippe for at arrangere transport fra Polen på egen hånd.
Da der er en del penge involveret, bliver man altid lidt nervøs... Er der nogen, der har erfaring med byggmaterialpl eller kan komme med lidt råd inden en eventuel import.
Har fået priser på vinduer fra både Estland og Polen, som er meget gode. Fra Polen er der en formidler i Sverige, der hedder byggmaterialpl.se. De tilbyder også andre byggematerialer, som jeg har brug for. Derfor overvejer jeg, om jeg skal turde bestille varer fra dem og dermed slippe for at arrangere transport fra Polen på egen hånd.
Da der er en del penge involveret, bliver man altid lidt nervøs... Er der nogen, der har erfaring med byggmaterialpl eller kan komme med lidt råd inden en eventuel import.
Nu er dette mere generelt, men jeg ville ikke handle noget sted, hvor de kræver forudbetaling, hvis det er større beløb, uden betaling ved levering og kontrol for at sikre, at det er de rigtige ting af den rigtige kvalitet.
Hvis de ikke går med til det, mener jeg, at risikoen generelt er for stor.
Hvis de ikke går med til det, mener jeg, at risikoen generelt er for stor.
Det gør de ikke, for de er præcis lige så bange for udebleven betaling, som du er for udebleven levering. Nu taler jeg ikke om mellemleddet, som trådskaberen nævner, men generelt. De plejer at sige, at man er velkommen til at hente sine varer på stedet og også benytte lejligheden til at betale. Så behøver ingen at føle sig utilpas. På den anden side føles det ikke så spændende at skulle rejse langt for at hente nogle paller flydespartel, eller hvad det nu kan være.mats_o sagde:
Jeg synes, at Fröberg lige så godt kan købe en flybillet til 200 kr. fra Skavsta til Gdansk og handle selv. Det bliver billigere sådan.
Klik her for at svare