Hej
For ikke så længe siden var jeg i Polen og købte byggematerialer, jeg besøgte bl.a. Praktiker, OBI og Castorama. Købte en hel del, og det blev en brøkdel af, hvad jeg ville have betalt i Sverige, dog var det lidt besværligt med transport osv. Jeg undrer mig over, om I køber byggematerialer i udlandet, har nemlig overvejet at arrangere "Byggerejser" til bl.a. Polen, hvor man tager over en weekenddag og kører rundt til 2-3 forskellige byggemarkeder, bestiller de varer, man vil have, og derefter tænkte jeg at arrangere transport til Sverige. En stor lastbil, hvor man betaler per f.eks. palleplads. Omkostningerne for rejsen og transporten bliver betydeligt mindre, hvis man er mange, der deles, hvad synes I om det. Tror I, at der kan være interesse for dette?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.