Placerer det bevidst under teknik da denne type belysning ikke hører med husets.

Hvilken type arbejdslampe anbefaler I til:

1. Maling /tapetsering

2. Snedkerarbejde

3. Muring

4. Klinkning

Jeg gætter på, at det ikke er samme type, der er passende til alle opgaver.

Eller?

Ingen som har meninger eller erfaring?

Samme lamper burde vel fungere under hele byggeriet? Det vigtigste synes jeg er at have flere lyskilder for at undgå skygger.

Jeg synes helt klart, du kan bruge de samme lamper til alt.
Jeg bruger LED-lamper på stativer. Køb gerne 2 stykker for at undgå skygger.
Stativerne er gode, så man ikke bliver blændet eller har noget foran, der skygger.
Jeg anbefaler LED, da halogen nemt går i stykker, hvis man flytter dem, mens lampen er tændt og varm. Hvis man har brug for at rette lampen til, kan man nemt brænde sig. Hvis de så går i stykker, står man uden belysning og kan ikke bygge mere, medmindre man har reservelys.

http://www.jula.se/catalog/el-och-b...ysning/led-belysning/stralkastare-led-427630/

Jeg har 3st sådan her https://goo.gl/images/dNFekp
Fungerer helt udmærket

Præcis som useless siger vil man undgå skygger, og da er det godt med flere som belyser store overflader

Fjojtmehmet sagde:
Jeg har 3 af sådan nogle her [link]
Fungerer helt perfekt

Præcis som useless siger, vil man undgå skygger, og derfor er det godt med flere, der belyser store områder
Hvor godt fungerer de fra gulvet? Kan man tydeligt se det, hvis man lægger lim på væggen?

Atom sagde:
Hvordan fungerer de fra gulvet? Kan man tydeligt se, hvis man lægger lim på væggen?
Det rum jeg arbejder i nu er ganske vist kun 12m2, men der kan man fint se, når man stiller den på gulvet i midten af rummet.

Jeg købte yderligere 2, da jeg skulle ordne stuen på 35m2, for der hang loft i entréen og gangen med. Det fungerede perfekt med 3 stk, da jeg skulle male hele loftet på ca. 55m2 med kroge og hjørner.

• Synes
Atom
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.