Jeg overvejer at bygge en væg på ca. 2m og indsætte en tunnelbrændeovn med indkig fra 2 sider. Er der nogen, der har en tegning af, hvordan man skal bygge, så den opfylder brandkravene, materialevalg osv.? Ovnen er en Lucy 14.
Byggeansøgning til kommunen skal også laves, hvilke dokumenter sendte I ind?
Taknemmelig for input...
Byggeansøgning til kommunen skal også laves, hvilke dokumenter sendte I ind?
Taknemmelig for input...
Vi installerar en tunnekamin nu. Men vi murar ett skal runt av tegel. Vi skall ha synligt, men annars kan man putsa vanligt lättegel eller liknande. Sen är det bara att bygga vidare väggarna åt sidorna om ni vill ha det stängt.F FamOlsson sagde:Tänkte bygga en vägg på ca 2m och i den sätta in en tunnelkamin med insyn från 2 sidor. Är det någon som sitter på en ritning med hur man skall bygga för att den skall klara brandkraven, materialval osv. Kaminen är en Lucy 14.
Bygganmälan till kommunen skall ju också göras, vilka dokument skickade ni in?
Tacksam för input…
Tak for info. Blev du nødt til at forstærke gulvbjælkelaget, før du murede?Biggle sagde:
Klik her for at svare