Hej!
Jeg er i gang med at planlægge at bygge en låge. Lågen skal have en rammestruktur, som samles halvt-i-halvt.
I byggevejledninger står der ofte, at samlingerne skal skrue-limes sammen. Hvad betyder det egentlig? Limet forstår jeg naturligvis, men skruningen? Er det en fransk skrue? Mindre skrue? Vognbolt?
En vognbolt ser jo ikke så pænt ud på lågens bagside.
Hvordan synes I, at samlingerne skal laves? Hvad er pænest og bedst?