Hej alle,

kan se at foamsystem (og cellplast) har været lidt diskuteret her i forummet - men findes der nogen, som har bygget et hus med foamsystem.se og som gerne deler positive ting og ulemper ved at bygge et sådant cellplast hus?

Hvor god lydisolering giver et sådant hus?
Hvordan føles det, når det er blæsende vejr (hvor stabilt er huset - der benyttes jo ikke cement i elementerne ??)

Huset vi overvejer at bygge er helårshus og skal laves passivt (energisparende)!

Mange taknemmelig for alle svar!!

Mvh
Alex

Anbefales ikke. q(;^;)p

Så rigtig gode energi værdier er det ikke 93w/m2C hvis jeg ikke husker forkert.
loven er 110w/m2C passive er under 45
Vi har 250 mm i vægge og 300mm i loft. Tror de har øget lidt nu.

Der er et par ting man ikke fik at vide før bestilling.
Ex: flamingo dæmper ikke lyd!
Skadedyr gnaver lige så meget i det som andre materialer!
!:wow:

Jeg har bygget et egettegnet hus med Foam System og Leveransen var virkelig dårlig, nu er vi på vej ind i Byretten med huskøbet. Jeg fortæller mere hvis der er interesse, jeg anbefaler at vælge en anden leverandør.

Foam System q(;^;)p.

Jeg er i slutfasen af mit byggeri. Egen design fra Foamsystem. Alt har fungeret meget godt.

Magnus

KalleByggare sagde:
Jeg har bygget et egentegnet hus med Foam System og Leverancen var rigtig dårlig, nu er vi på vej ind i Tingsretten med husaffæren. Jeg fortæller mere om interesse findes, jeg anbefaler at tage en anden leverandør.

Foam System q(;^;)p.
Hej igen alle byggefirmaer, vi er nu blevet lovet erstatning for alle ekstra
udgifter vi har haft. Alt ser ud til at løse sig, og vi er tilfredse med dette, nu kan
vi anbefale Foam System, huset bliver rigtig godt.d^_^b

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.