Fald en 45x95/120 i overkanten af de stående regler, der støtter hammarbandet, så er det roligt.D Derbyboy sagde:
Den måske kan støttes af hammarbandet, hvis du lader det gå derhen, og hvis det er støttet af en indfældet regel, som jeg skrev før. Den behøver måske ikke at være af lige så stor dimension for at spare lidt vægt?
Bliver svært at få facaden pæn, hvis jeg skal lade remmen gå hele vejen ud.
Jeg eksperimenterede lidt med en tyndere dimension, og det kunne fungere, men hvis den kan være 145, så dækker den de fremspringende tagspær på langsiden. Tror det er pænt.
Jeg eksperimenterede lidt med en tyndere dimension, og det kunne fungere, men hvis den kan være 145, så dækker den de fremspringende tagspær på langsiden. Tror det er pænt.
Ja jeg ved fandme ikke om det bliver godt at fæste en vindskede i endetræet på bærelektet som er 34x70.
Ved ikke om det spiller nogen rolle at "hænge" en type 45x70 for bedre at kunne fæste vindskeden.
Årsagen til at jeg ville sætte en 45x145 var at skjule de udstikkende tagåsene på langsiden når man kigger på skuret direkte fra siden.
Desuden bliver det vel enklere og bedre at fæste den lange planke som skal gå langs langsiden hvis jeg bruger en 45x70.
Ved ikke om det spiller nogen rolle at "hænge" en type 45x70 for bedre at kunne fæste vindskeden.
Årsagen til at jeg ville sætte en 45x145 var at skjule de udstikkende tagåsene på langsiden når man kigger på skuret direkte fra siden.
Desuden bliver det vel enklere og bedre at fæste den lange planke som skal gå langs langsiden hvis jeg bruger en 45x70.
Klik her for at svare