Skal bygge en indervæg med stående perlespor, tykkelse 15mm. Må jo sætte kortlinger. Har tænkt reglar 70 x45, hvad skal jeg have for afstand mellem de stående reglar og hvad skal jeg have for afstand mellem kortlingerne?
 
Måske regel cc 60cm og sætte osb på? Det bliver nemt at sømme fast panelen da og lidt bedre lydisolering.
 
Osb? Tænkte isolere væggen
 
Ja, OSB eller fx plyfa, er træplader man plejer at bruge udenpå reglarne, isolering imellem så klart.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.