Har en overvejelse. Har et loft sænket med sådanne akustikplader. Skal sætte en indervæg op i rummet. Kan man bygge væggen uden at røre loftet, eller skal man save væk til væggen?
Man kan jo selvfølgelig bygge under, men vil være sikker på, at det kommer til at holde.
Fordele og ulemper ved det?
Kunne man ellers bygge op med regler over akustikpladerne og derefter regle op under og så skrue dem sammen med hinanden og således undgå at skære pladerne? Vil helst slippe for det...
Man kan jo selvfølgelig bygge under, men vil være sikker på, at det kommer til at holde.
Fordele og ulemper ved det?
Kunne man ellers bygge op med regler over akustikpladerne og derefter regle op under og så skrue dem sammen med hinanden og således undgå at skære pladerne? Vil helst slippe for det...
Tak for jeres synspunkter! Men hvad synes I om mit sidste forslag. At opregle til pladerne og lave reglar ovenpå pladerne og derefter trække gennem gevindstænger eller lignende?
Burde det ikke blive ret stabilt?
Så gør jeg mindst indgreb på pladerne... Kun gevindstangen der skal igennem.
Burde det ikke blive ret stabilt?
Så gør jeg mindst indgreb på pladerne... Kun gevindstangen der skal igennem.
hvorfor ikke udskifte pladerne med hvidmalet gips med krydsfiner på bagsiden?emde sagde:
Klik her for at svare