Jeg skal bygge indervægge på min loft og undrer mig lidt over, hvordan man bedst løser dette problem. Jeg har et bjælkelag, der ligger med 60 cc. Skal jeg forstærke med kortlægger, når jeg sætter en væg op, der går vinkelret mod bjælkelaget? Når jeg monterer en indervæg, der går langs med bjælkelaget, sætter jeg kortlægger på 60 cc, så væggen får støtte fra gulvet, eller skal jeg sætte kortlæggerne tættere, som fx 30 cc (en væg er planlagt til ikke at ligge præcis på bjælkelaget, men midt imellem)? Det er ikke en bærende væg. På gulvet vil jeg lægge et 22 mm tykt spånpladegulv med fræset spor til gulvvarme.
Glad for al den hjælp, jeg kan få.
/Honeybun