Hvad har I for erfaringer eller forslag til at bygge til i vinkel. Det oprindelige hus er et lille torp (parstuga, en etage). Vi har brug for at udvide det ganske betydeligt, mindst to soveværelser plus opholdsstue. Kvadratmeterne er jeg ikke sikker på, hvor meget det drejer sig om... Indtil videre er vi kun i "drømme/planlægge en smule" stadiet, men jeg er nysgerrig på, hvilke forskellige løsninger der findes. Jeg kigger gerne på billeder og tegninger, hvis nogen vil dele dem :rolleyes:
Bygningsbevaring er altid interessant og værd at overveje, men i dette tilfælde er det meste nok allerede ødelagt, så det vil ikke være vores første prioritet.
Tak på forhånd!

www.jogarsrud.se kan du se min tilbygning i vinkel. Kan måske være svært at få en helhedsopfattelse af bygningen... Jeg er super glad for planløsningen. Tilbygget i enogethalvt plan. Stue og et soveværelse nede og tre mindre børneværelser oppe. Havde lidt hjælp af arkitekt for at få planløsningen og det æstetiske på plads.

Wow! Hvilket job du har gjort. Nu skal der læses artikler og kigges på billeder :) Tak!
Ville det se mærkeligt ud med en tilbygning, der er højere end det oprindelige?? Det lille hus er jo kun ét plan, og det kræver jo så meget mere plads til at bygge flere rum *tænker højt*...
Jeg forestiller mig en stue åben op til kippen og to soveværelser med et "kontor"/gæsteværelse ovenpå. Lidt som en hems. Men spørgsmålet er som sagt, om det ville se tosset ud.

Tak til dig også FarsanSeger, mere madnyttigt at læse og se på :) Jeg går i gang med det samme!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.