Jeg planlægger at bygge et ekstra rum i mit hus, rummets størrelse bliver 24 m2
Er det godt at bygge gulvet i træ ifølge billedet nedenfor, eller skal jeg gøre det i beton.

Hvad er ulemperne, hvis jeg gør det i træ?

Min plan er at sætte Frigolit under gulvbjælkerne og derefter almindelig glasuld mellem bjælkerne. Hvad tror I?

• Trægulvkonstruktion med synlige bjælker og hvid isolering imellem. Frigolitplader placeres under bjælkerne som en del af isoleringen.
BirgitS
Mener du, at du skal lave en tilbygning, eller skal du sætte en ny væg op i et rum, så det bliver et ekstra rum?

tilbygning

S
Oj... jeg tror du må læse lidt mere om, hvordan man konstruerer en udbygning...

Føles som om du er startet i den forkerte ende med tanke på billedet...?

På billedet ser det ud som om der er celleplast, der er fastgjort under et gulv på et punktfundament. Det går fint at gøre sådan, men jeg synes, det er godt at holde samme grundprincip som resten af huset.

• Synes
SvanteC
  • Laddar…
S SvanteC sagde:
Oj... jeg tror du skal læse lidt mere om, hvordan man konstruerer en tilbygning...

Det føles som om du er startet i den forkerte ende med tanke på billedet...?
Kan du skrive de bedste trin for at lave isoleringen af dette rum?

[QUOTE = "Johannes Carlsson, post: 3364815, member: 163426"] In the picture it looks like it is cellular plastic that is attached under a floor on a terminal floor. Is good to do so but I think it is good to keep the same basic principle as the other house. [/ QUOTE]

Can you write the best steps to insulate this room?

Det enkleste er at glatte jorden med makadam og derefter lægge celleplast, men det afhænger lidt af, hvilken type fundament man vil have.

Du skal beskrive din planlagte udbygning mere detaljeret

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.