Jeg planlægger at bygge et ekstra rum i mit hus, rummets størrelse bliver 24 m2
Er det godt at bygge gulvet i træ ifølge billedet nedenfor, eller skal jeg gøre det i beton.
Hvad er ulemperne, hvis jeg gør det i træ?
Min plan er at sætte Frigolit under gulvbjælkerne og derefter almindelig glasuld mellem bjælkerne. Hvad tror I?
Er det godt at bygge gulvet i træ ifølge billedet nedenfor, eller skal jeg gøre det i beton.
Hvad er ulemperne, hvis jeg gør det i træ?
Min plan er at sætte Frigolit under gulvbjælkerne og derefter almindelig glasuld mellem bjælkerne. Hvad tror I?
Altvidende
· Västra Götaland
· 12 294 indlæg
På billedet ser det ud som om der er celleplast, der er fastgjort under et gulv på et punktfundament. Det går fint at gøre sådan, men jeg synes, det er godt at holde samme grundprincip som resten af huset.
[QUOTE = "Johannes Carlsson, post: 3364815, member: 163426"] In the picture it looks like it is cellular plastic that is attached under a floor on a terminal floor. Is good to do so but I think it is good to keep the same basic principle as the other house. [/ QUOTE]
Can you write the best steps to insulate this room?
Can you write the best steps to insulate this room?
Altvidende
· Västra Götaland
· 12 294 indlæg
Det enkleste er at glatte jorden med makadam og derefter lægge celleplast, men det afhænger lidt af, hvilken type fundament man vil have.
Du skal beskrive din planlagte udbygning mere detaljeret
Du skal beskrive din planlagte udbygning mere detaljeret
Klik her for at svare