....men vakler lidt mellem en midterbalk af stålrør eller lave en af krydsfiner....vil helst have så få snoede trin som muligt...forslag nogen?

Tegning færdig :)

Tænker bruge egetræsbordplader som emne til trin....IKEA? eller nogen anden som har noget andet alt?

Bare at bygge færdig, så svinge forbi her for at måle op til dit næste trappe-projekt! d^_^b

Bare for at indskyde at jeg har lagt mærke til at man oftere kan gøre kup på bordplader fra fx, K-Rauta eller Bauhaus i forhold til hvad de koster på IKEA.

Bauhaus har jeg kigget på, men de var dyrere end IKEA...K-Rauta skal tjekkes :)

Slacker er velkommen til at komme over og kopiere trappen, når den engang bliver færdig....skøn indstilling med tanke på, at den kun findes i mit hoved indtil videre...hahaha....

Kig på Rusta også! Der er priser på hjemmesiden.

Mikael_L
Jeg har misset denne tråd ...

Tænker du have vilplan i bunden af U'et?

Hvad har du for tanker om materialet. Høvle og lime sammen regelvirke og så planhøvle er jo billigst, hvis du har adgang til en planhøvl. Det kan endda blive så meget billigere, at køb af en lidt enklere høvl kan retfærdiggøres. Men så bliver det jo fyr/gran, du tænkte dig måske noget mere eksklusivt...

Rebeckaf sagde:
Tjek også Rusta! Der er priser på hjemmesiden.
Så klart :) tak..

Mikael_L sagde:
Jag har missat denna tråd ...

Tänker du ha vilplan i botten av U-et?

Vad har du för tanke om materialet. Hyvla och limma ihop regelvirke och sen planhyvla är ju billigast om du har tillgång till en planhyvel.
Det kan t.o.m bli så mycket billigare att inköp av en lite enklare hyvel kan motiveras.
Men då blir det ju furu/gran, du tänkte dig kanske något exklusivare...
Nix...inget vilplan....ville ha det pga det skulle vara mycket enklare då men tyvärr tillåter inte avsatt yta att göra trappan med vilplan :@....nu blir det en med 6st svängda steg och 9st raka....mittbalken kommer jag göra i 15mm plywood som en låda och med 27mm eksteg.....

Biltema er begyndt med ekskiver. 3x0,62 går på 1000kr for 27mm-tykkelse og 1500kr for 40mm

...søger indbygget vægbelysning til at placere i trappetrinene.....kom med forslag....

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.