Jeg er i færd med at anskaffe en form for sokkel, som vi i vaskerummet skal stille vaskemaskine og tørretumbler på for en mere behagelig arbejdshøjde.

Tanken er vel, at sokkelen skal være 30-40 cm høj, så man får maskinerne op i en god højde.

Jeg vil ikke støbe en sokkel, for så bliver den så pokkers permanent ( no shit sherlock ), så jeg tænkte på at bygge en i træ.

45x45 regler skruet sammen til en ramme på 1300x760. En sådan mod gulvet og en ca. 30-40 cm oppe i luften afstivet i indre hjørnerne med 45x45, og så beklæde hele boksen med krydsfiner eller lignende.

Nogen mening om dette? Hvordan kan det blive med resonans i boksen?

Er det bedre at tage 2"X9" og skrue i en ramme og lægge et låg på i krydsfiner?

Det bliver jo mere stabilt, mindre pilleri, men det er ikke muligt at skrue fast maskinerne nedefra.

måske fylde den med noget tungt...

Min vaskemaskine hopper så man bliver bange :o - jeg murede den med mursten og mørtel, satte vinkeljern rundt øvre kanten så den ikke hopper ned.

Hvorfor bygge rummet ind? Er det ikke smartere at lave en T, så at sige, og få gode pladser til skuffer med vaskemiddel, tøjklemmer osv. Gør det har har haft artikler om dette. Jeg mener, de brugte en slags letbetonplade.

Det der er jo modellen. Det må nok blive sådan en med rum til forskellige ting?

Hvordan laver man den? Sæt reglar op og beklæd med gipsplader og så fix samt mosaikfliser?

Totte_S
Beppo sagde:
Det der er jo modellen. Det må nok blive sådan en med rum til forskellige ting?

Hvordan laver man den? Regel op og klæd ind i gips bare og derefter fix samt mosaikfliser?
Jeg har artiklen hjemme et sted, jeg mener de brugte en slags letbetonblokke som limes sammen. Blokkene står nok løst på gulvet, konstruktionen bliver stabil alligevel.

Gør sådan varianten var som sagt letbetonblok. Synes at det føles bedre end træ, da det kan blive fugtigt omkring vaskemaskinen

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.