Hej!

Jeg er nu kommet til at lægge gulvet i et sådant byggesæt-skur fra Bauhaus. Det skal hverken isoleres eller opvarmes.

Skuret står på fliser og grusleje, og jeg overvejede, om jeg skulle behandle undersiden af gulvet mod fugt, så det holder længere. Så fandt jeg en rulle med byggfolie og kom på den glimrende(?!?!?) idé at lægge det under gulvet. Så måske kan det også holde lidt insekter og andet væk, der kommer op gennem sprækker og løse kviste, osv.

Er det helt tosset det her, eller gør det hverken til eller fra? Det sidste jeg ønsker, er jo, at der skal samle sig fugt mellem plasten og råspånten og forkorte levetiden på gulvet.

Gulvinstallationen i et byggsæt-skur med plastfolie lagt ud under gulvstrøer for fugtbeskyttelse, i et uisoleret skur på grusbund.
 
Aldrig plast i uopvarmede bygninger, tæt nedenfra i stedet med blindbundsplader nederst.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.