Havde brug for lidt tips og råd.
Skal bygge et mindre hegn på bagsiden af huset, mod en skråning og skoven. Vil helst gøre det så enkelt som muligt, så det både går hurtigt og bliver billigt. Det er en strækning på måske 15-20 meter, og det er mest for at få en pænere afslutning på grunden, men også for at sikre skråningen, så børn ikke falder ned, som det passer dem.. skal også bygge en sandkasse mod dette hegn.
Vi forestiller os et lavt hegn, så det ikke ødelægger naturen og skovudsigten, og ikke føles for klodset. Så hegnet bliver nok ikke meget højere end måske 50 cm.
Synes I, det er nok at SLÅ disse stolper ned i jorden? For jeg slipper gerne for at grave og støbe! Men HVIS jeg graver og støber, så burde det vel række med 2 meter mellem stolperne?
70x70 stolper som man saver en spids på? Eller hvad for nogle stolper skal jeg bruge?
Har I nogle forslag til, hvad for et hegn der kan passe ud mod en skov? Vi overvejede et hegn af rafter på et tidspunkt, fordi det passer til naturen, men det passer nok ikke så godt til vores lidt mere moderne hus. Det kan jeg desuden ikke bygge selv...
Det vil blive tilsluttet en terrasse med hegn/planke med liggende ribber, så tankerne går på at bygge hegnet med liggende ribber. Men jeg er usikker på, om det virkelig bliver så pænt!?
Tanker/idéer omkring dette??