Hej,
Vi er ved at renovere et parcelhus fra 1936 og har revet væggen mellem stuen og trappen ned. For at redde nogle liv tænkte vi at bygge et gelænder, der både er stabilt og flot, gerne tidstypisk for huset.
- Tror I, at gelænderet kan blive stabilt, selvom det kun er ordentligt fastgjort nedad? Under planken på billedet er der en solid bjælke. Længst væk på billedet kan jeg selvfølgelig fastgøre det i væggen, men det er en ret tynd væg der, så jeg tror ikke, den vil bidrage meget til stabiliteten.
- Har nogen tips til tegning eller lignende for en flot ældre løsning og stil?
- Andre tips eller input?