Hej!
Jeg skal bygge et nyt entrétag og undrer mig over en tegning. Har tænkt mig et skråtag, et lignende farstukvist tag, måske også lægge tagsten, så hvad for tykkelse på træet for at klare vægten fra tagsten og sne om vinteren. Takker for hurtigt svar. Tak på forhånd//Emil

• Synes
Knoddie
  • Laddar…
Eftersom intet svar på mit spørgsmål så bliver byggeprojektet anderledes. Vælger at lave et skærmtag i stedet. Er der nogen, der kender en tegning til et skærmtag men med stolper i forenden, som alligevel skal være der til rækværket, og derfor vælger at have dem hele vejen for ekstra støtte ved sneskred fra hustaget.
//Emil

Velkommen til forummet.

Du skal give mere information, for at folk kan give dig et relevant svar.

Størrelse?
Taghældning?

Et billede af, hvordan indgangen ser ud nu, ville hjælpe.

Det du har spurgt om nu, er omtrent som at spørge: "Hvor langt er mit snørre?"

Beklager for ikke at have givet god info, tænkte ikke så langt. Entrance trappeplatformen er ca 130 ud fra døren og ca 150 bred. Hældning ved jeg jo ikke, hvor meget der er nødvendigt, men der er plads ovenover. Havde tænkt, at længst ude behøves det nok at være 10 cm over dørhøjden. Kan ikke give billede, da det ikke fungerer at uploade via mobilen, hvor billedet er.

Ved ikke rigtig, hvad du forventer for en type svar. Håber du, at nogen har en tegning liggende, som vil passe præcis til dit hus? Eller søger du nogen, der kan lave en tegning til dig?

Hvis du vil have en tegning i største almindelighed, så er http://www.byggbeskrivningar.se/ en god start.

Det var tegning i størst almindelighed. Eller om ngn har gjort lignende og kunne sige, hvordan de gjorde.

Læg gerne et billede ud af, hvordan det ser ud, hvor taget skal sidde, lettere at evt. kunne foreslå noget da..

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.