Behøver en trappe, som man nemt kan tage frem og tage væk. Højden skal være 130 cm.

Det er værd at nævne, at ca. 600 personer vil bruge denne trappe 2 gange om ugen.

Hvilke smarte løsninger findes der?

drjvnKp.jpg

S
Hvad findes til højre og venstre for kajen, nu ses kun midt på med liften, er der gavle der?
Det er passende at have en trappe der, som er fast og ikke blokerer lastmuligheder.

S skutten11 sagde:
Hvad er der til højre og venstre for kajen, nu ses kun midten med liften, er det kortsider der?
Er det passende at have en trappe der, som er fast og ikke blokerer lastmulighederne?
Det er ok. Vi vil fjerne og placere trappen. Tanken er, at trappen skal føre til lastfladen. Men for at skabe en optimal planløsning er det bedst, at den ligger til højre for lastfladen.

S
Findes der såkaldte trappställ, som bruges til Vaxholmsbådene, når vandstanden er høj, som er ret smidige og ikke vejer så meget, men jeg kan ikke finde gennem googling, hvad de hedder. Ved at bygge en sådan tror jeg, den bliver ret uhåndterlig og tung at flytte på.

S
Præcis hvad jeg har set :), så afhænger det af om det er nok, der var mange der skulle op, kan blive lidt kø, men måske betyder det ikke noget, hvis prisen ikke er for stor, så måske 2 stk kan være noget.

S skutten11 sagde:
Exakt hvad jeg har set :), så afhænger det af om den er tilstrækkelig, der var mange der skulle op, kan blive lidt kø
men måske betyder det ikke noget, hvis prisen ikke er for stor, så måske 2 kan være noget
Googled rundt og fandt følgende trappe. Tror noget i stil med dette kunne fungere bedre.

Bild-6-Trappa.jpg

Senest redigeret:
S
Det er en såkaldt byggtrappe ser lidt lang ud, ved ikke om der findes kortere, og den skal have et beslag i overkanten for ikke at glide ned.

Selvfølgelig findes der kortere. Prøvet at google på "trappa lastkaj"?

Det bør kunne lade sig gøre at ordne en slags krokanordning, så trappan kroges i fastgørelser, der monteres på lastkajen.

S skutten11 sagde:
Det er en såkaldt byggtrappe ser lidt lang ud, ved ikke om der findes kortere og den skal have et beslag i overkanten for ikke at glide ned
En kort version af denne trappe ville gøre jobbet tror jeg.

ac00001623.jpg

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.